WordPress support

Naast het bouwen en hosten van WordPress websites, kunt u bij finalwebsites ook terecht voor WordPress support. Onze ervaring met WordPress gaat terug naar WordPress versie 1.5 (release in 2005) en inmiddels bouwen wij bijna alle websites of webshops voor onze klanten met WordPress. Raadpleeg onze WordPress support afdeling en bereik zo sneller uw doel(en).

WordPress support

Vraag het de WordPress expert…

Misschien werkt u al een geruime tijd met WordPress en heeft u de meeste functies intussen ontdekt. Maar dat betekent niet dat het nooit tegen kan zitten. Zo kan het bijvoorbeeld voorkomen dat een bepaalde functie niet werkt, zoals u had verwacht. In dit geval kunt u uren besteden aan het oplossen van het probleem u kunt een WordPress expert inschakelen. Is een WordPress expert dan op de hoogte van alle functies, thema’s en plugins? Nee, zeker niet! Maar een WordPress expert kan een probleem veel sneller onderzoeken en zo alsnog met de juiste oplossing komen.

Wat is WordPress support?

In het kort is WordPress support elke soort van ondersteuning bij het gebruik van WordPress. Bijvoorbeeld: het selecteren van WordPress plugins voor een bepaalde functie advies bij de keuze van een nieuw WordPress thema het vinden van betere oplossingen voor (technische) functies in WordPress

Voor wie is ons WordPress helpdesk bedoeld?

Onze WordPress helpdesk bestaat uit ervaren WordPress experts die alle vragen over WordPress kunnen beantwoorden. De meeste gebruikers van onze helpdesk zijn al klant bij finalwebsites, maar u bent ook welkom wanneer uw WordPress website elders is gehost.

Onze WordPress helpdesk is geschikt voor:

  • Freelancers en bloggers die de self hosted versie van WordPress gebruiken
  • Bedrijven die zelf hun website met WordPress beheren
  • Online bureaus die niet zelf over een WordPress expert beschikken

WordPress support pakketten

Maak een keuze uit een van onze pakketten:

Standaard

€100,00

  • 5 support credits
  • 3 maanden geldig

Extra lang

€240,00

  • 12 support credits
  • 1 jaar geldig

Extra veel

€480,00

  • 25 support credits
  • 1 jaar geldig

Wordt dit de eerste keer dat u bij ons WordPress support aanvraagt? Neem dan eerst contact met ons op zodat wij een vooronderzoek kunnen uitvoeren.

Hoe werkt het?

Voordat wij een WordPress support ticket kunnen openen, is het belangrijk dat wij op de hoogte zijn van uw WordPress configuratie. Hiervoor zal een van onze WordPress support specialisten het dashboard van uw WordPress website raadplegen en het geïnstalleerde thema, de plugins en eventueel het maatwerk inventariseren. Voor dit vooronderzoek rekenen wij eenmalige kosten t.h.v. €30,00. Voor klanten die webhosting bij ons afnemen zijn deze kosten niet van toepassing.

Binnen uw WordPress support pakket beschikt u over een aantal credits. Deze kunt u inwisselen voor support vragen. Elke nieuwe vraag stuurt u via e-mail naar ons WordPress support team. Wij zullen uw vraag dan beoordelen en indien nodig extra vragen stellen, zodat uw vraag voor ons helemaal duidelijk is.

Een bevestiging voor de support vraag ontvangt u meestal op dezelfde dag. Uw WordPress support vraag wordt meestal binnen 24 uur beantwoord, weekenden en feestdagen uitgesloten.

Vereist uw supportaanvraag meer inspanning dan gebruikelijk? Dan zullen wij het aantal extra credits dat uw vraag kost, eerst met u overleggen.

Ook is het mogelijk dat wij uw vraag niet kunnen beantwoorden. Bijvoorbeeld omdat er geen antwoord mogelijk is of omdat de vraag niet onder WordPress support valt. In dit geval ontvangt u van ons een bericht en wordt er geen credit in mindering gebracht.

Wat valt niet onder WordPress ondersteuning (support)?

Alle werkzaamheden waarbij wij de code van uw WordPress website moeten aanpassen, vallen niet onder WordPress support. Wanneer tijdens een support onderzoek blijkt dat er een aanpassing aan uw website nodig is, dan zullen wij de prijs voor deze aanpassing met u overleggen. Onderhoud aan uw WordPress website wordt altijd apart aangeboden of uitgevoerd.

Waar kan ik anders nog WordPress hulp krijgen?

Voordat u een WordPress support credit gebruikt, is het altijd voordelig om hulp via Google en/of het WordPress forum te verkrijgen. Veel vragen zijn door andere WordPress gebruikers al eerder gesteld.

WordPress hulp bij plugins en thema’s

Heeft u WordPress hulp nodig voor een specifieke plugin of thema? Raadpleeg dan eerst de documentatie of het support forum van de desbetreffende plugin of thema. Vooral de premium plugins en thema’s bieden vaak uitgebreide handleidingen.

Heeft u recht op support bij de verkoper van de plugin of thema? Maak hier dan vooral gebruik van! Zij kennen de plugin of thema vaak veel beter dan wij. Vind u het lastig om uw vraag in het Engels te formuleren? In dar geval kunnen wij ook hulp bieden als tussenpersoon voor uw support vragen.

Kunnen jullie mijn website ook aanpassen?

Als website bouwer kunnen wij natuurlijk ook bestaande websites aanpassen. De kosten hiervoor zijn afhankelijk van uw wensen, de geïnstalleerde plugins en natuurlijk het gekozen WordPress thema. Wenst u specifieke aanpassingen aan uw WordPress website? Neem dan gelijk contact met ons op.

Helpen jullie ook bij de beveiliging van een WordPress website?

Wij vinden het uitermate belangrijk dat elke website die wij hosten ook veilig is. Naast de installatie van de nodige tools en patches, monitoren wij de website (en servers) proactief op ongebruikelijke activiteiten. Daarnaast monitoren wij voor alle websites of er veiligheidsupdates beschikbaar zijn.

De basis van een veilige WordPress website is veilige webhosting. Wij beheren onze servers zelf en zijn daardoor in staat veilig én snel WordPress hosting te leveren.

Verrichten jullie ook WordPress onderhoud?

Ja, wij verzorgen voor de websites die wij hosten ook het WordPress onderhoud (plugin en thema updates). Op het moment dat er onderhoud nodig is, overleggen wij met de klant welke updates nodig zijn en ook de (verwachte) kosten. Met name thema-updates en updates voor webshops kunnen ongewenste aanpassingen aan de website tot gevolg hebben.

Lopen wij tijdens de update tegen probleem aan, dan kunnen wij met behulp van de restore functie, een eerdere versie van uw website terugzetten. Voor grotere websites of websites met veel traffic verrichten wij het onderhoud altijd eerst op een testlocatie.

Voor WordPress websites die elders zijn gehost kunnen wij door een voor ons onbekende technische situatie (serverconfiguratie, backup mogelijkheden, etc.) helaas geen onderhoud uitvoeren.